*嘀咕嘀咕*

Testing..Testing..1,2,3..(新部落格试用中,哈!)欢迎噢!新年为部落格换上新装咯!嗯,希望你们会喜欢!

Followers

我就是我

My photo
我是小猪(慧琪),20出头的女生,9月3日生,是个典型处女座女孩子。个性飘浮不定,有时认真,有时胡闹爱玩,有时模糊,可爱但有成熟的一面,但是超级懒惰是真的!我爱逛街,幻想,唱歌,看戏,旅行,拍照。西餐,中餐,日本餐,韩国餐通通都爱,更少不了妈咪,外婆和舅母的料理~最害怕的是昆虫,被诬赖或是不受信任!最想要变美丽,做个有自信的女生!

Archieves

Sunday, August 2, 2009

一切尽在不言中

累,
累得提不起劲,
累的代价很高,
但是,
累得非常值得,
累的回忆更多。

泪在眼眶打滚,
像在表达什么,
感动高兴不舍,
混乱矛盾思绪,
让心变得酸酸的。

终于完成了,
又再次离别,
何时再相见呢?
我,
开始想念你们了。。。

6 comments:

banana + caterpillar said...

thanks for everything!! lov u!!
we will meet again one, dont b sad o, hug hug :)

~ah w@i~大炮王~ said...

there are no farewell in debate team !

我不是伟江 said...

Who is caterpillar?

By the way, I always feel like want to say farewell, but everytime I still come back, haha.... not so easy to let go neh~~

小猪Nino said...

hug, banana...hope we can meet very soon~

小猪Nino said...

but we cant stick together all the time :(

~ah w@i~大炮王~ said...

then you will be more appreciate whenever there is a chance to meet up...

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©